Visualització de contingut web
Pas 1: Cumplimentació del model 756
Com a primer pas, ha d'accedir a l'aplicació per a l'emplenament del model 756, procediment de rectificació d'autoliquidacions, i emplenar el model. En emplenar la informació s'ha de tindre en compte:
Accés a l'aplicació d'emplenament del model 756.
Per a la presentació, disposa de dos opcions:
.
- Presentació telemàtica: pas 2 del procés.
- Presentació presencial: en els registres de la conselleria competent en la matèria de la liquidació o autoliquidació origen o bé a les oficines Prop, aportant la documentació indicada en la informació del procediment.
Visualització de contingut web
Pas 2: Presentació model 756
Este pas es realitza de manera telemàtica, i amb les següents característiques a tindre en compte.
-
És necessari l'ús de certificat digital.
-
Ha de ser presentat pel:
-
Sol·licitant, per la qual cosa en el model emplenat en el pas 1, en l'apartat A han de figurar les seues mateixes dades. En este cas el certificat amb el qual s'accedeix a la plataforma serà el del sol·licitant.
-
Representant:
-
Pel que en el model emplenat en el pas 1, en l'apartat B ha de figurar el representant. En este cas el certificat amb el qual s'accedeix a la plataforma serà el del representant.
-
En aquest cas deurà a més adjuntar el document que acredite aquesta representació.
-
-
Ha de tindre preparada la documentació en format digital per a aportar-la.
-
És obligatòria l'aportació del certificat de titularitat de compte corresponent al cas reflectit en l'apartat E.
-
Ha d'adjuntar la motivació, en la qual es basa la sol·licitud marcada en l'apartat D.
-
En el supòsit de mediar representació, ha d'adjuntar document acreditatiu d'esta.
-
Pot adjuntar opcionalment altres documents que siguen oportuns per a acompanyar la seua sol·licitud.
Per a presentar ha de:
Accés a la plataforma de tramitació
Visualització de contingut web
Contacte recaptació: informació i assistència. Incidències informàtiques
Disposa d'un telèfon únic de contacte per a informació bàsica, ajuda o rebre assistència d'incidèncias informàtiques:
- Informació i assistència de recaptació i incidències informàtiques: CAU (centre d'atenció a l'usuari) telèfon 961613199 (horari de 8 a 19h)
Addicionalment pot, sol·licitant cita, ser atés en el moment que desitge:
I si ho desitja, disposa d'un formulari de contacte:
- Seleccione el departament o tema a tractar, o "Qüestions informàtiques" si es tracta d'una incidència, i indique un horari aproximat per a contactar-li.
- Mitjans d'accés habilitats en la plataforma de tramitació de la Generalitat Valenciana.
- Horari de servicis web