Visualització de contingut web
Pas 1: Emplenament i pagament del model 620
Cal observar que es distingeixen dues tipologies d'autoliquidació en funció del tipus de vehicle objecte de transmissió, que determina la seua forma de presentació una vegada emplenat el model 620:
-
Quota Fixa:
En aquest cas, i una vegada l'autoliquidació haja sigut:
- En cas de ser de quota fixa i NO exempta, cal imprimir i presentar el model 620 d'autoliquidació i el justificant de pagament.
- En cas de ser de quota fixa i exempta, només cal imprimir i presentar el model 620 d'autoliquidació.
-
No Quota Fixa:
- De forma presencial: mitjançant la sol·licitud de Cita previa.
- De forma telemàtica: Pas 2 del procés.
Accés a confecció en línia del model 620
Instruccions, documentació addicional i informació del procediment
Visualització de contingut web
Pas 2: Presentació Telemàtica
Aquest pas es realitza de forma telemàtica, i amb les següents característiques a tindre en compte.
-
És necessari l'ús de certificat digital.
-
Pot ser presentat per:
-
El comprador del vehicle: En aquest cas en el model emplenat en el pas 1, el comprador (casella 5) i el presentador (casella 33), han de ser coincidents, i el certificat amb el qual s'accedeix a la plataforma ha de ser del comprador.
-
Per un representant:
-
En aquest cas en el model emplenat en el pas 1, el comprador (casella 5) i el presentador (casella 33), no són coincidents, i el certificat amb el qual s'accedeix ha de ser el del representant que coincidirà amb la casella 33.
-
Ha de constar en la data de presentació, en el registre de representants de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV), l''adhesió sol·licitada pel presentador o la representació atorgada del Comprador al Representant per al tràmit de presentació del 620. (mes informació)
-
-
-
Si ja s'ha realitzat el pagament de l'autoliquidació a través de la plataforma de pagaments de la Generalitat valenciana, serà detectat i no se li sol·licitarà el pagament d'aquesta.
Ha de tindre preparada la documentació en format digital per a aportar-la.
-
Si és una Embarcació, s'haurà d'aportar:
-
Contracte de compravenda.
-
Document de característiques tècniques de l'embarcació. (Original i còpia del Rol o document expedit en la Comandància de Marina en el qual consten les característiques tècniques de l'embarcació).
-
-
Si és per a vehicles i ciclomotors:
-
Contracte de compravenda.
-
Permís de Circulació del vehicle. En defecte d'això, es podrà acompanyar informe de la Prefectura provincial de trànsit, en el cas de vehicles, o original i còpia de l'alta de l'Ajuntament. En el cas de ciclomotors no matriculats.
-
Targeta d'inspecció tècnica del Vehicle. Obligatori solo si el vehicle no s'ha trobat en la Base de dades de la Direcció General de Trànsit. (Plaques Verdes, vehicles d'importació, etc..).
-
Visualització de contingut web
Contacte assistència tècnica/incidències
- Horari de serveis web
- Disposa d'un formulari de contacte, seleccione "Qüestions informàtiques" i indique un horari aproximat per a respondre.
- Suport per a incidències informàtiques: CAU Administració electrònica 961613199 (horari de 8 a 19h)
- Mitjans d'accés habilitats a la plataforma de tramitació de la Generalitat Valenciana.