Notícies

« Ves enrere

Ja disponible el nou sistema d'atenció telefònica personalitzada

Ja disponible el nou sistema d'atenció telefònica personalitzada

Ja es troba disponible el nou sistema d'assistència telefònica de l'Agència Tributària Valenciana (ATV) que aposta per una atenció personalitzada i no presencial a la ciutadania.

A través d'aquest servei un funcionari li dirà el dia seleccionat i a l'hora aproximada que vosté indique per a informar-lo sobre el model 620 (compravenda de vehicles) o del model 600 (Impost de Transmissions Patrimonials i Actes Jurídics Documentats) i, si escau, resoldre els seus dubtes i ajudar-lo a emplenar-ho i presentar-ho. Pròximament estarà disponible també per al model 650 i 651 (Impost sobre Successions i Donacions).

Per a accedir a aquest servei, pot fer-lo des de la pàgina web de la ATV, en l'apartat de serveis a la ciutadania i sol·licitud de cita prèvia. Una vegada dins de l'aplicació, podrà sol·licitar la cita prèvia telefònica triant l'opció de "L'ATV le Llama-Servicio SAVI" i indicar el dia i hora aproximada que preferisca perquè un funcionari es pose en contacte amb vosté.

Aquest nou servei d'atenció telefònica personalitzada s'emmarca en el Servei d'Assistència Virtual Integral (SAVI), que té com a objectiu prestar de forma personalitzada i no presencial els serveis d'informació i assistència que habitualment s'ofereixen en l'oficina física. És multicanal, i en aquesta primera fase d'implementació es centrarà en redissenyar el canal telefònic per a la informació i assistència tributària.

Aquest servei es caracteritza per:

  •  arantir una resposta al ciutadà quan tinga un dubte i resoldre la seua gestió.
  • unitat de criteri en tot el territori i màxima qualitat, per a això s'han organitzat equips verticals amb funcionaris especialitzats en cada matèria consultable.
  • evitar desplaçaments i presència física, arribant així a tot el territori valencià.