Notícies

« Ves enrere

Millores en l'atenció ciutadana: pot demanar cita prèvia amb només una hora d'antelació i s'incorpora l'assistència presencial en l'emplenament del model 650

Millores en l'atenció ciutadana: pot demanar cita prèvia amb només una hora d'antelació i s'incorpora l'assistència presencial en l'emplenament del model 650

L'Agència Tributària Valenciana treballa de manera contínua en la millora dels serveis d'atenció a la ciutadania. Fruit d'aquest esforç, s'han implementat dues novetats en l'atenció i assistència al contribuent.
 
D'una banda, la ciutadania pot demanar cita prèvia amb només una hora d'antelació, tant per a ser atés de manera presencial com de manera telefònica a través del servei "L'ATV li telefona" sempre que hi haja cites disponibles. Això significa que si necessita realitzar una consulta o ser assistit en l'emplenament d'algun model tributari, pot ser atés en el mateix dia. D'aquesta manera, l'ATV garanteix una ràpida i eficient atenció als contribuents.
 
D'altra banda, i pel que fa al model 650 sobre l'Impost de Successions, s'ha introduït la possibilitat de, a més de poder resoldre dubtes i rebre assistència a l'emplenament a través del servei d'assistència telefònica, poder fer-lo de manera presencial sempre que es complisquen uns certs requisits: no s'atorgue la representació a professionals, el nombre de béns no siga superior a 10, no existisquen més de 5 hereus, etc… Per a consultar els supòsits en els quals el servei d'assistència per a l'emplenament del model 650 no es prestarà de manera presencial, pot consultar-lo en la pàgina web de l'ATV, en l'apartat de Serveis a la ciutadania i sol·licitud de cita prèvia.
 
Aquesta actuació de millora dels serveis d'atenció a la ciutadania s'emmarca en el Pla Pluriennal de Gestió de l'Agència Tributària Valenciana per al període 2020-2023, concretament en el seu objectiu estratègic 2 ("Millorar les condicions i resultats de la lluita contra el frau fiscal") i dins d'aquest, en l'objectiu operatiu de millorar l'assistència personalitzada en el compliment de les obligacions tributàries, mitjançant el desenvolupament, principalment, del servei de cita prèvia.